Canal de comunicació oficial del Club Bàsquet Prat

29 de junio de 2023

Notícia de la

Publicada a les 21:39

Lamentablement el Club de Bàsquet Prat informa a tos els seus socis, seguidors i simpatitzants que renuncia a la plaça de LEB Or. El Club a fet tots els esforços possibles i després de diverses reunions amb els sponsors i ajuntament no hem pogut aconseguir un pressupost suficient per poder fer front a una categoria tant exigent com la LEB Or.

El CB Prat doncs sol·licitarà la inscripció de nou a la LEB Plata i un cop més li posarem les mateixes ganes i il·lusió com hem fet sempre.

Comparteix aquesta noticia

6 comentarios

1. Me parece vergonzoso por parte del ayuntamiento y de los sponsors. Es una falta de respeto al Club , a los jugadores a los socios y a los simpatizantes.

2. Es realmente indignante que nuestros impuestos no se empleen en algo tan loable como el fomento del deporte en nuestra ciudad. Algo a tener en cuenta para las próximas votaciones

3. Con este panorama, que motivacion tienen los jugadores, socios y equipos base? una pena no conseguir el aval y perdernos una temporada de gran nivel. Y ahora la pregunta es: vale la pena luchar por el ascenso deportivamente? Es lo que nos queda cuando el deporte supera al club

4. Vergonyós.
    Que el que ens hem guanyat a la pista ho hàgim de perdre als despatxos em sembla molt vergonyós.
    Em sap molt de greu sobretot pels nanos i per tot l’equip tècnic, perquè no s’ho mereixen.