CB Prat

-

Canal de comunicació oficial del Club Bàsquet Prat

cropped-cb_prat_logo_principal.png

L’entrenador com a referent afectiu i mentor de joves esportistes

L’entrenador com a referent afectiu i mentor de joves esportistes

Pelota2web
Notícia publicada el 23 de octubre de 2019
Pelota2web

CB Prat

23 de octubre de 2019

Notícia de la

Publicada a les 20:27

El Club Bàsquet Prat acaba d’implantar el programa L’entrenador com a referent afectiu i mentor de joves esportistes, recolzat per l’Ajuntament del Prat de Llobregat, i impulsat per la Diputació de Barcelona i l’associació Let’s Wo+Men.

Aquest programa es va començar a implementar aquest dilluns passat i es desenvoluparà fins a final d’any. Està focalitzat a treballar sobre els 5 equips júniors del CB Prat (2 femenins / 3 masculins), fent un diagnòstic i posteriors tallers que faran en diferents sessions. També hi haurà formació a tots els nostres entrenadors (no només als entrenadors dels 5 júniors), de 8 hores atenent al concepte que ja evoca el títol del programa: «L’entrenador com a referent afectiu i mentor de joves esportistes».

Per veure el programa complert, qui el porta a termini, qui col·labora i tots els detalls pertinents a aquest, cliqueu al següent enllaç http://cbprat.cat/pdf/comunicacio-projecte-pares.pdf

Comparteix aquesta noticia

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Últimes notícies publicades

Notícies d'altres temporades