Un CB Prat que va patir un mon a terres lleoneses va fer valer la renda del JB (21 punts) per passar a quarts en els play off d’ascens a primera FEB. Ponferrada va arribar a retallar la diferencia fins els 20 punts (80-60), però finalment els de JM Raventós van saber aguantar la pressió i van acabar classificant-se per la següent ronda al perdre finalment per 80-62.
Un 12-2 de sortida per els locals presagiava una dura tarda de bàsquet per els potablava. Reaccionarien els del Baix amb dos triples de Eusebio Suero i Marc Peñarroya per calmar la eufòria local. Unes bones darreres accions a la pintura del center Victory Onuetu, van deixar un 20-14 al final del primer assalt. Victory Onuetu amb 6 punts millor atacant potablava.
Un 2-10 de parcial per els del Baix amb un Marc Peñarroya encertat des els 6,75 amb dos llançaments consecutius, va propiciar que el Prat s’avancés per primer cop (22-24). Renda que es va incrementar una mica més tard, quan Roger Martí va convertir un 2+1 (26-31). Reaccionarien els locals per aconseguir les taules a 33 tot just al marxar els jugadors als vestidors. Marc Peñarroya amb 8 punts autèntic killer potablava.
Una fluixa sortida dels vestidors del conjunt del Baix va fer que Ponferrada marxés al llindar de la desena (44-35). Al CB Prat se li començava a ennuegar el partit i el públic local començava a creure-ho. Van animar sense descans i el seu equip va fer la resta. El quart es tancaria amb un 59-45 que donava ales als locals i dubtes als del Delta. Eusebio Suero amb 4 punts millor atacant pratenc.
Ponferrada ho va continuar intentant i l’encert des els 6,75 va fer molt de mal als de JM Raventós, la distancia es va anar eixamplant paulatinament fins arribar al 80-60 mercès al quart triple del parcial a falta de 32”. Però llavors, a l’hora de la veritat Sergi Costa va estar seré des els 4,60 amb dos llançaments en els que no li va tremolar el canell (80-62), Victory Onuetu va fer un tap providencial a 25” per l’acabament, amés, un regal dels locals amb dos errades des el tir lliure a 20” per la conclusió i finalment el tir lliure de Marc Sesé a 17”, segellava un dramàtic passi a quarts per 80-63. Iñaki Ordoñez amb 6 punts millor atacant pratenc.